با صادقين همراه و هماهنگ شويد

گروه صادقين

زود بیدار شدم تا سر ساعت برسم

باید این بار به غوغای قیامت برسم

من به قد قامت یاران نرسیدم ، ای کاش

لاقل رکعت آخر به جماعت برسم

آه مادر! مگر از من چه گناهی سر زده؟!

که دعا کردی و گفتی به سلامت برسم؟!

طمع بوسه مدار از لبم ای چشمه که من

نذر دارم لب تشنه به زیارت برسم

سیب سرخی سر نیزه ست.. دعا کن من نیز

این چنین کال نمانم به شهادت برسم



نظرات شما عزیزان:

درآغوش خدا
ساعت12:02---17 دی 1393
وب بامحتوا وخوبي داريد
موفق باشيد
پاسخ: ممنونم


چشم انتظار
ساعت21:11---28 آذر 1393
سلام..
شعر قشنگی بود..سپاس.....
ممنون ازاینکه بما سرمیزنید....
موفق و موید باشید
در پناه حق
یاحق
پاسخ: تشکر از اینکه آمدید ما که انجام وظیفه کردیم


مطهره
ساعت22:02---24 آذر 1393
شهادت امام حسن مجتبی و پیامبر عظیم الشان اسلام نزدیک است التماس دعا

پاسخ:تشکر از لطف شما


bentozahra
ساعت21:51---20 آذر 1393
زیبا و پر محتوا همیشه موفق باشید.حق پناهتون .
با افتخار لینک میشید ممنون میشم لینکم کنید.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 19 آذر 1393برچسب:,ساعت 10:31 توسط عارف|



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت